Pudełko na zdjęcia

PORTFOLIO

Portfolio fotograficzne jest chyba jednym z najtrudniejszych teczek z jakimi się zmierzyłam. Bardzo ciężko jest znaleźć odpowiednią stronę, na której nasze zdjęcia prezentowały by się świetnie. Jednak nie każdy z naszych klientów chciałby by jego zdjęcie widniało w internecie.

Długo szukałam odpowiednich rozwiązań. Jak zacząć budować fajnie portfolio? Jak tanio i elegancko zaprezentować swoje zdjęcia, które będą pasowały do wizerunku mojej strony? Oczywiście nie znalazłam w internecie niczego co by mi odpowiadało, co by mnie wyróżniało. Wymyśliłam więc własne fotograficzne pudełko oraz zdjęcia na papierze fotograficznym.

PUDEŁKO 
Zakupiłam w sklepie stacjonarnym. Było troszkę większe, niż chciałam. Więc troszkę je przerobiłam. Zrobiłam własnoręcznie z tektury do niego wkładkę, na którą nakleiłam karton w podobnej kolorystyce. Dzięki czemu zdjęcia nie utkną na dnie pudełka.

Postanowiłam zaprezentować
swoje portfolio w pudełku i wrzucić w nie odbitki
o maksymalnym formacie 
zdjęcia 15x21cm. 

Taka forma jest idealna dla tych  z was, którzy wolą tradycyjną formę prezentacji. Do wkładki również dokleję w podobnym kolorze tasiemkę, dzięki czemu będę mogła łatwiej wyjmować swoje odbitki.


Do mojego pudełka włożę zdjęcia, które są dla ważne. Na pewno znajdą się w nim zdjęcia które otrzymały wyróżnienia. Zdjęcia które są wyjątkowe.

Samodzielne przystosowanie zakupionego pudełka nie zajmuje dużo pracy a prezentuje się pięknie. Jest dla tych co zaczynają dopiero swoją fotograficzną przygodę i chcą, tak jak ja pokazać swoje zdjęcia światu. Jak wam się podoba taka forma prezentacji?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Instagram i sekwencja slajdów

Tło gnieciuch DIY