Zadania na kreatywność

Jakiś czas temu pisałam w poście o zadaniach jakie podjęłam się na pobudzenie swojej kreatywności. Dziś postanowiłam zamieścić jedno z nich. Zadanie pod tytułem "twoja kolekcja" a tematyka ta jest na tyle uniwersalna, że daje pole do popisu nawet tym, co nie są zbieraczami żadnych gadżetów. Pod ten temat wchodzi dosłownie wszystko, co jest w ilości większej niż 3.
Oczywiście moja córka obudziła się dokładnie wtedy kiedy naciskałam spust migawki, więc wykorzystałam jej małe wszędobylskie rączki także na zdjęciach. Musiała wszystko poodtykać i posprawdzać. Uwielbiam z nią robić zdjęcia, ponieważ jej ogromna ciekawość świata, sprawia że zdjęcia  z nią nabierają zupełnie innych barw.


Generalnie nie posiadam żadnej prawdziwej kolekcji w swoich zbiorach. Muszelki to zbiór z letnich, wakacyjnych wypraw z nad morza, kiedy byłam jeszcze panną :) dlatego mają dla mnie szczególną wartość. Przypominają mi szum morza, ciepły piasek, zapach wiatru - czyli wspólne wakacje z moim mężem.


Do tej kolekcji zrobiłam specjalnie nowe biało niebieskie tło fotograficzne, które bardzo pięknie wychodzi na zdjęciach. Jest w kolorze nieba, którego błękit jest dla mnie najpiękniejszym kolorem na ziemi.


Technika: Aby wykonać zdjęcia z serii ćwiczeń na kreatywność w fotografii nie trzeba mieć drogiego sprzętu za kilkaset tysięcy. Te zdjęcia wykonałam na standardowych ustawieniach z użyciem wbudowanej lampy błyskowej. W tych zdjęciach liczy się pomysł, a nie to czym wykonaliśmy dane zdjęcie. Równie dobrze mógłby to być nasz telefon komórkowy. W zadaniach na kreatywność liczy się to jak podejdziemy do tematu i jak dany temat rozbudzi naszą wyobraźnię :) Zatem do dzieła i powodzenia w waszych podobnych ćwiczeniach fotograficznych :)

Komentarze

  1. Ja w stan inspiracji i kreatywności najlepiej wpadam, jak słucham muzyki. Wtedy przychodzi mi najwięcej do głowy :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa :) i podpowiedź. Słuchanie muzyki jak najbardziej poprawia kreatywność :) jednak jako młoda mama-fotograf mam mało czasu na szukanie inspiracji, najwięcej pomysłów dostarcza mi teraz moja córka. Pomysły spisuję wszystkie w swoim notesie, jednak realizacja wymaga czasu, a tylko niektóre z nich zamieniają się teraz w "zdjęcia na już" Zazwyczaj większość z nich to projekty długoterminowe, z których realizacją muszę troszkę poczekać, aż córka podrośnie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6