Szukam przyszłych par młodych - drugi fotograf, rozbudowuje portfolio

Fotografia ślubna to bardzo trudna dziedzina. Obecnie szukam chętnych par, które planują ślub i chciałyby mieć dodatkowo drugiego fotografa. W ramach rozbudowy portfolio jako drugi fotograf ślubny będę zaszczycona jeśli będę mogła udokumentować dla was ten szczególny dzień. Więcej szczegółów podeślę wyłącznie zainteresowanym na priv. Możecie śmiało pisać do mnie na e-mail: kobaltowasowa@gmail.com w temacie wpisując "ślubne portfolio". 

A poniżej przedstawiam wam kilka moich zdjęć, które zrealizowałam do tej pory. Muszę wam powiedzieć że nowy nabytek Olympus E-10M IIIs sprawuje się wyśmienicie i pomiędzy nim a mną rodzi się wielkie "love". 


Muszę wam powiedzieć że niezależnie jak testowałam dodatkowo balans bieli tak każde zdjęcie zrobione OMD wypada zjawiskowo.


Zrobiłam również kilka kadrów starym D7200 - który obecnie przechodzi ciężkie testy i muszę przyznać że Olympus pod względem barw zdecydowanie wygrywa. Ale jednym i drugim jestem w stanie zrobić takie piękne kadry. 


Różnice pomiędzy tymi systemami bez problemu niweluje w obróbce - już dopasowałam aktualne presety pod nowy system. Zatem jeśli jesteście zainteresowani sesją ślubną, samymi przygotowaniami bądź tylko samą sesją plenerową ślubną - to koniecznie dajcie znać, a na pewno postaram się przedstawić dla was przyjemną dla oka (czyt. ludzką) ofertę. 


Poniżej możecie zobaczyć efekt jasnego M.Zuiko 45mm który po prostu na długo zostanie przy moim nowym body. Bo jak nie kochać tego malucha za to piękne światło? 


Nie da się go nie kochać. Z miłości do fotografii i pięknych kadrów. 

Miłego dnia!


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6