Wyzwalacz YONGNUO

ROZBUDOWA SPRZĘTU FOTOGRAFICZNEGO

Zestaw ten zamierzałam kupić już dawno, ponieważ nie zawsze można świecić prosto w twarz, lub nie zawsze mamy możliwość odbicia od jasnej powierzchni światła w naszej lampie. Już się nie mogę doczekać, kiedy wypróbuje wyzwalacz radiowy :) w połączeniu z moją lampą błyskową. W zestawie mam 2 urządzenia, jedno służy jako nadajnik, a drugie jako odbiornik. Dodatkowo jest dołączony krótki kabel dzięki któremu możemy wyzwolić migawkę, jeśli na urządzeniu nie mamy podłączonej lampy błyskowej standardowo. U mnie zestaw dobrany jest pod Nikona. Na rynku są także wyzwalacze tej firmy pod aparaty firmy Canon. 

Na pewno u mnie będzie to użytkowanie bardziej pod lampę błyskową, która teraz będzie mogła sobie stać oddzielnie na statywie a nie na sankach aparatu. Ale o szczegółowych ustawieniach zrobię oddzielny post. 



Instrukcja jest jedynie w języku angielskim i chińskim. Co jest troszkę utrudnieniem, ale do ogarnięcia. Urządzenie wymaga w sumie 4 baterii AAA. Ja właśnie jestem przed zakupem mniejszych akumulatorków :) ponieważ używanie standardowych baterii jest w przypadku robienia zdjęć nie ekonomiczne. Moja rada na zaoszczędzenie troszkę pieniążków to: Lepiej od razu zainwestować w akumulatorki!

11.08.2017
A tak prezentuje się zmontowany zestaw. Na statywie umieściłam wraz z jednym odbiornikiem lampę błyskową, która była wcześniej na gorącej stopce. Druga - jest w miejscu gorącej stopki na moim aparacie. Działa rewelacyjnie, jak marzenie :) Trzeba tylko pamiętać o jednakowym ustawieniu kanałów w każdym z odbiorników oraz lampie błyskowej :)  Instrukcję do wyzwalacza radiowego RF-603NII przetłumaczyłam na język PL.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6