Blogowa przebudowa.

MOJA BLOGOWA PRZEBUDOWA bloga kobaltowasowa. Zmiany na blogu 2018.


Na samym początku powstania bloga chciałam by było to miejsce typowo artystyczne. Wrzucałam więc w formie postów swoje prace, a to rysunek, a to grafikę, a to jakieś rybki i kotki. Blog był odskocznią od stresów i toksycznego miejsca pracy, która wtedy nie sprawiała mi przyjemności. Stworzył się swego rodzaju mix różności. W 2018 postanowiłam zrobić krótkie posumowanie bloga, co nadal mnie kręci, jak się rozwinął i czy dodał mi skrzydeł. Wyrzuciłam więc wszystkie artystyczne posty do kosza – gdyż jest to blog fotograficzny. Tylko i wyłącznie fotograficzny i chcę by taki pozostał. Spojrzenie krytycznie na swojego bloga czy fanpage naprawdę poprawi w przyszłości styl i jakość, oraz zwiększy (mam nadzieję) grono moich odbiorców. Zauważyłam że brakuje mi w nim kilka rzeczy, jak zdjęcie własne, przy krótkim opisie o sobie – zamierzam zamieścić jeden z moich autoportretów. Zastanawiam się nad czytelnością – dlatego zmieniłam kolor czcionki na bardziej przyjazny dla oka. Artykuły pojawiają się w różnych odstępach czasowych – chciałabym to zmienić. Brakuje mi regularności wpisów. Jestem również bardzo ciekawa co i czego szukają na moim blogu czytelnicy? Ładnych zdjęć, czy porad jak dane zdjęcie zrobić przy minimalnym nakładzie środków (nie dysponuję studiem fotograficznym), oraz czy tak w ogóle ktoś wie, że prowadzę fotograficznego bloga. Błędem było to, że nazwa bloga nie zawiera mojego nazwiska – troszkę żałuję – ale tu muszę popracować by mój nick kobaltowasowa był kojarzony ze mną.

I tu mam pytanie - w zasadzie kilka pytań.
– czy sądzicie że powinnam zmienić kolor kart z czarnego na biały?
– Jak odbieracie mojego bloga teraz?
– Która kategoria tematyczna was inspiruje, których zdjęć chcielibyście z danej kategorii zobaczyć najwięcej?
– czy sądzicie że justowanie pełne przeszkadza wam w czytaniu? Czy lepiej czytać tekst justowany wyłącznie do lewej?

A może chcielibyście w ramach współpracy poświęcić mi chwilę i dać swój wizerunek do mojego portfolio?


Zapraszam do wypełnienia krótkiej ankiety (patrz boczny prawy pasek) lub komentarzy.



Komentarze

  1. Informacja dla czytelników. Postanowiłam zmienić jak najszybciej czytelność bloga nie czekając do upływającego deadline ankiety. Mam nadzieję że biała kolorystyka przypadnie wam do gustu i łatwiejsze będzie czytanie zamieszczonych przeze mnie artykułów. Dajce znać co i jak pod postem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wolę blogi na białym tle. Wydają mi się bardziej czytelne. A nazwa bardzo mi się podoba. Z wyobraźnią i nieco romantyczna. Już dawno zwróciła moją uwagę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Pozdrawiam cieplutko, kobaltowasowa

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6