MAKRO pierwsze próby

Zaczęłam tworzyć swoje pierwsze próby. Na razie efekt mnie nie powala. Wyszły moje słabe umiejętności na manualnych parametrach. Trzeba się zatem podszkolić. 

Pierwsze zdjęcia z obiektywem HELIOS wychodzą mi zamydlone. Przysłona w obiektywie działa już w pełnym zakresie (blokada bolca przysłony).  Kontrast można poprawić, ale nie o takie poprawki mi chodzi. Faktycznie pierścienie pośrednie zaciemniają obraz, ale podniosłam troszkę +0.4 ekspozycję a mimo to zdjęcia nie wychodzą tak jak bym oczekiwała. Czyli muszę pokombinować z czasem naświetlania, tylko nie za bardzo chce się zmieniać. Dalsza kombinacja będzie, jak naładuję baterię. 

BURSZTYNEK




PIETRUSZKA






SUCHATKI






KROPLE WODY







Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6