Macroflowers

Kwiaty zawsze wyglądają pięknie. Zwłaszcza w fotografii macro. Do zrobienia tego zdjęcia wykorzystałam zabawkę swojego dziecka - niebieski klocek, który posłużył mi jako wazon. Umieściłam w nim kwiaty gipsówki. W kwiaciarni wybrałam specjalnie gałązkę gipsówki o jak najmniejszych kwiatkach. Są one bardzo małe, dzięki czemu po powiększeniu uzyskałam kwiat wyglądem przypominający miniaturowe goździki.







Gipsówka jest jedną z moich ulubionych dekoracji, jeśli chodzi o zdjęcia. Bardzo fajnie je ożywia, sprawia, że nabierają fajnego klimatu. Jest bardzo wdzięczna i delikatna, nie bez przyczyny dodawana jest do różnych bukietów, w tym ślubnych aranżacji. Zdjęcia które wykonałam jak i sama gipsówka kojarzą mi się właśnie z kolorystyką ślubną.

Zdjęcia: obiektyw manualny M42.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6