Sesja zdjęciowa w scenerii miejskiej

Ta sesja była fantastyczna i na długo zapadnie mi w pamięci. A to wszystko dlatego, że Olga jest fantastyczną modelką. Mam nadzieję że Olga stanie przed moim obiektywem jeszcze nie jeden raz :) Efekty z tej sesji w postaci zdjęć zamieszczam poniżej. Miłego oglądania.

Modelka: Olga
Sesja zdjęciowa: miejska
Fotografia portretowa






Podczas tej jednej godziny powstało tyle fantastycznych zdjęć, że nie jestem wstanie zaprezentować wam tu ich wszystkich. Wybrałam więc moje ulubione kadry.

Jeśli i ty marzysz o podobnej sesji zdjęciowej, jesteś z mojej okolicy - napisz do mnie. Ja postaram się odpowiedzieć najszybciej jak tylko będę mogła. Zapraszam przed obiektyw :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6