Zaczynamy kolejny kreatywny miesiąc - czerwiec 2019

Kolejny kreatywny miesiąc właśnie się zaczyna. Żeby rozbudzić ukryte w was leniuszki i zachęcić was do mojej Instagramowej kreatywnej zabawy #kreatywnyfotostartup, która rusza już 4.06.2019 wtorek) zamieszczam kilka zdjęć.

To typowo detalowa sesja, której efektem są inspiracje ślubne, brak wyrozumiałej modelki (jestem na etapie szukania dziewczyny do stałej współpracy). Jesteście ciekawi co można wyczarować gdy serce chce robić coraz lepsze zdjęcia.  Czyli wypróbowany (chyba już tysięczny, choć nie zliczę ich już) mój własny sposób na rozwój, kiedy sytuacja ciągle podcina skrzydła :) Koniecznie dajcie znać jak podoba wam się pomysł zdjęć, co zmienić? A może macie jakieś sprawdzone patenty na robienie sobie autoportretów?


Zdjęcia tych detali robiłam w swojej kuchni na ścianie która nie ma nawet 50cm szerokości, bo zaraz za szarym stołkiem są szafki kuchenne. Miejsca naprawdę niewiele, ale potrzeba matką wynalazków i stwierdziłam że da się zrobić coś fajnego w tak małej przestrzeni jaką posiadam.


Na Instagramie nie da się zamieścić wszystkich zdjęć, więc zapraszam do obejrzenia wszystkich kadrów tutaj. Zdecydowanie lepiej się oglądają tu również zdjęcia pionowe które nie są wyłacznie kwadratem. Peonie na zdjęciu wyglądają szałowo :) chyba od wczoraj będą to kolejne moje ulubione kwiaty.




Jeśli nie znasz mojego fotograficznego projektu na temat kreatywności to zapraszam do posta TU, w którym po krótce opisuje czym jest w fotografii kreatywność i dlaczego warto wziąć udział w #kreatywnyfotostartup na Instagramie. Oczywiście jedyna cena jaką płacisz to twój własny czas. 


Przypomnę, że w moim kreatywnym przedsięwzięciu nie mam na celu wyszukania, wymyślania na siłę super rzeczy których nikt wcześniej nie odkrył. Absolutnie nie! Ważne by wrzucać zdjęcie rzeczy, która kojarzy wam się najbardziej z kreatywnością, odzwierciedla was samych, daje wam powera do działania. To naprawdę może być zwykła rzecz, która napędza i dodaje sił po wyczerpującym dniu (np. uśmiech dziecka) czy coś dzięki czemu jesteście bliżej do postawionego przez siebie celu. Ważne by były to rzeczy które opisują was, waszą codzienność, są unikatowe i warte zapamiętania itp. ) . Oznaczamy je #kreatywnyfotostartup; #kobaltowasowa i koniecznie podajcie dalej.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6