Prosta animacja

Zabawa z kolorami to chyba jedno z moich ulubionych zadań. Uwielbiam łączyć ze sobą kolory niezależnie od tego na jakiej materii pracuję. Nie wiem czy wiecie ale kolory mamy wszędzie, nie tylko na zdjęciach. Choć jeśli chodzi o zdjęcia to idealne barwy mogą naprawdę zawrócić w głowie. 


Jedno z moich ulubionych teł jakie mam ( jedno z pierwszych) to beżowe tło propylenowe, które daje naprawdę piękne efekty. I choć na razie poszukuje darmowego programu do animacji poklatkowej bo czasem się przydaje by poruszyć głębsze partie kreatywności tak dziś użyłam do scalenia swoich zdjęć darmowego programu pod nazwą Open shot video edytor. 

Zdjęcia które zrobiłam opierają się na moim pomyśle Chmurka, czyli startuje po kreatywne marzenia. Czym jest kreatywność poruszałam już nie raz (nie mam na myśli kopiowania innych) w ramach swojego projektu #otworzsieidzialaj. 

Niestety - po jednym przedszkolnym dniu (wczorajszy post) znów zaliczamy to samo, więc postanowiłam wyczarować kilka drobnych kreatywności by poprawić własny nastrój. No bo ileż można męczyć się z chorobami małego brzuszka.

Zatem nie przedłużając oto kilka zdjęć, w ramach kreatywnej fotografii dzięki której powstała mała animacja po-klatkowa w postaci filmu (patrz na górze posta).



Dla tych co lubią eksperymenty:

  • Tło propylenowe jest koloru jasny beż i rozpięłam je na statywie do teł.
  • Chmurka zrobiona jest z waty.
  • Światełka są położone na chmurce.
  • Bohaterem jest mój Olympus OMD E-M10 IIIs, który wisi nad chmurką.

Czego nie mam:

  • Podwieszonego studia, używam do takich eksperymentów własnych rąk
  • Nie ma tu sztuczek z PS - zdjęcie w całości robione jest za pierwszym strzałem.
  • Używam do obróbki programu Affinity photo.
Kolory 

Użyłam jako bazy ciepłego beżowego tła, które idealnie komponuje się z ciepłymi kolorami. Więc przy obróbce nadałam również ciepły szaro-różowo-beżowy odcień w cieniach - dzięki temu z lewej strony wyszedł mi idealnie pasujący efekt. Nie użyłam tu gradientu! Po prostu tak ustawiły się cienie i robiąc zdjęcie to wykorzystałam. 





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6