POWIEW ŚWIEŻOŚCI

Dawno mnie tu nie było. Oczywiście sporo się zmieniło. Ale nie przestałam tworzyć artystycznie. Podsumowując - uporządkowałam się przez te 2 lata trochę. Próbowałam ponownie wrócić do rysowania, do malowania. Ale żadna z technik, żadna z prób nie cieszyła mnie. To co chciałam przedstawić zawsze nie było zgodne z moimi myślami. Obraz który chciałam przekazać spotykał się z tym, że nie wychodził tak idealnie i tak szczegółowo jak sobie tego życzyłam. 

Postaram się bardzo szybko odświeżyć zapomnianego bloga (po 2 latach od nielogowania stanowiło to nie lada wyzwanie). Udało się po całym dniu prób :) 

Moje zainteresowania troszkę się zmieniły, a inne nadal działają owocnie. Poszłam w fotografię. Postanowiłam tu zamieszczać swoje próby - gdyż fora fotograficzne nie spełniły moich oczekiwań. Mam nadzieję, że odnajdę się w tym co kocham i że będzie to moja ostatnia próba artystycznych zmagań w tym roku. 

Moje zainteresowania to FOTOGRAFIA PRODUKTOWA, ale postaram się przybliżyć wam troszkę także inne kategorie, które inspirują mnie do tworzenia. 

FOTOGRAFIA i moje podziały tematyczne:

1. Portrety
2. Ludzie
3. Reportaż
4. Martwa natura
5. Fotografia reklamowa (produktowa)
6. Wydarzenia bieżące
7. Krajobraz (przyroda)
8. Zwierzęta
9. Sztuka i reprodukcje
10. Abstrakcja
11. Akt

12... lista będzie rozszerzana :)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6