ZDJĘCIA WYBRANE

ZDJĘCIA WYBRANE

Zdjęcia produktowe czyli dążymy do ideału

Ciężko jest zrobić dobre jakościowo zdjęcie, które przysłowiowo powali na kolana. By tak było, trzeba zdobyć określoną wiedzę i umiejętności. Trzeba znać podstawy kompozycji, oświetlenia by taka zabawa miała sens. Chciałam w tych zakładkach przedstawiać posty sukcesywnie się zmieniające. Niestety blogspot nie oferuje nam takich możliwości. Dlatego też przeznaczam te zakładki na zdjęcia, do których mam ogromny sentyment. Które wyszły i mogę je określić etykietą dobre, według mojego uznania.
Czarne i białe tło będzie towarzyszyć mi pewnie przez kolejny miesiąc. Mam nadzieję, że w końcu osiągnę efekty mniej obróbki a lepsze zdjęcie. Dążę do tego sukcesywnie w swoich pracach. Uważam, że dobrze zrobione zdjęcie powinno charakteryzować się minimalną obróbką.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6