NEWS

Dzisiejszy ranek biegałam z aparatem po mieście. Pogoda nie jest najkorzystniejsza. Jest zbyt mocne słońce, a ja nie lubię robić zdjęć przy ostrym świetle. Udało mi się dziś ustrzelić kilka strzałów. Czyli dzień nie jest stracony!

Troszkę odświeżyłam wygląd bloga. Jest bardziej lekki, choć ciemnie tło pewnie na długo u mnie zagości. Niebawem spróbuję swoich sił w pierwszej w moim życiu sesji fotograficznej. Sesja jest na razie na etapie planowania, a jej rezultat będzie dopiero w najbliższą niedzielę. Więcej szczegółów niebawem.

Podsumowując kolejne moje zmagania fotograficzne, chciałam powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona. Oczywiście, fotografując mam dużo trudności i czasem nie jest to tak pięknie jak być powinno, ale rozwijam się i jest to dla mnie ważne. Czytając różnego typu porady powiem, że nie zawsze są one szczere, co niestety przypłaciłam zbędnym wydatkiem. Ale kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana, więc staram się do kolejnych zakupów podchodzić z rozsądkiem i pewnym dystansem. Planuje rozbudować swoją szklarnie, ale to jest bardzo bardzo dalekosiężne marzenie. Na razie muszę skoncentrować się na tym, co mam i na możliwościach jakie posiadam. Poszukuję osób, które również fotografują, a są z Łodzi. Chciałabym spotkać się kiedyś z innym fotografem i porównać swoje umiejętności, porozmawiać normalnie, nie spierając się kto ma lepszy sprzęt. Niestety takich pozytywnych, bezinteresownych ludzi, pasjonatów jest mało.
Postanowiłam, że usunę z postów reakcje, czytelnicy i tak z nich nie umieją korzystać. Dzięki temu zrobi się więcej oddechu pod postem. Zrezygnowałam również z bloga, jakiego prowadziłam na flog.pl pod nick-iem morelowa panna. Dlaczego? O tym pisałam już w innym poście, więc nie będę się powtarzać, po prostu stwierdziłam, że to miejsce nie wnosi nic do mojego osobistego rozwoju. Jeśli nic nie wnosi - nie ma co czekać, trzeba to zmienić.

Zaczynam się zastanawiać nad podaniem na swoim blogu imienia i nazwiska. Na razie dołączam je w mini znaku rozpoznawczym. Dlaczego? Ponieważ poza granicami naszego kraju nikt nie wstydzi się używać swojego nazwiska, nie jest tam wyśmiewany z powodu braku wiedzy. U nas ta sprawa wygląda nieco inaczej. Postanowiłam nie ukrywać siebie, a dalej pracować na swoje portfolio.

I to chyba na tyle. Więcej newsów niebawem.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6