STREET

Zastanawiam się nad swoimi umiejętnościami. Lubię robić zdjęcia, nawet bardzo. Moje pytanie gdzie naprawdę warto się pokazać, by ktoś cię zauważył? Jak rozpropagować swojego bloga? Gdzie znaleźć ludzi, którzy potrafią fotografować i robią to naprawdę dobrze? Czy osoba bez własnych środków może zaistnieć? przeglądając różne blogi fotograficzne zaczęłam się zastanawiać dlaczego w Polsce jest to takie trudne? Dlaczego ludzie, zamiast być sobie życzliwi i pomocni, patrzą z niepojętą dla mnie zazdrością i wilkiem?

Poniżej zamieszczam zdjęcia. Są to rzeczy proste, które codziennie mijamy, nie zwracamy uwagi na nie, bo są dla nas zbyteczne.


by kobaltowasowa

by kobaltowasowa

by kobaltowasowa

by kobaltowasowa

Wczoraj także poszłam na wieczorny spacer, z którego wyszło mi kilka nocnych zdjęć. Jestem zadowolona z efektu, ponieważ wzięłam ze sobą tylko podstawowy sprzęt. Nie mam własnego profesjonalnego studia, a przy zdjęciach wykorzystuję to, co mam w domu. Poniżej kilka zdjęć z wczorajszego  spaceru.

by kobaltowasowa

by kobaltowasowa

by kobaltowasowa

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6