W baśniowej krainie

Zdjęcie które dziś zaprezentuję jest nietypowe. Nie powstało za jednym pstryknięciem. Jest połączeniem kilku zdjęć w jedno. Baśniowa kraina nigdy by nie powstała, gdyby nie obiektyw, który zakupiłam. Manualny świat daje nam, fotografom ogrom możliwości. Jest światem, który buduje nam zupełnie inne spojrzenie na zdjęcia. Właśnie dlatego pokochałam manualne obiektywy. Praca na manualu daje mi satysfakcję z każdego zdjęcia oraz większy warsztat techniczny zdjęcia. Mam większe pole manewru, więcej zabawy i radości z każdego strzału. 

Zdjęcia kwiatu wykonanie obiektywem Nikkor 18-105, bokeh zrobiłam Pancolarem 135, a ślimaczek to macro :) zrealizowane podczas pieszych wędrówek.





Zdjęcie  z dołożonym ślimaczkiem oraz poniżej piękny, plastyczny bokeh. Ślimaczek wymaga tu jeszcze dobrego wtopienia. W oryginale 1:1 wygląda to całkim nieźle, jeśli chodzi o ostrość. Dla mnie i tak króluje BOKEH. Uwielbiam go!




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Instagram i sekwencja slajdów

Tło gnieciuch DIY