Świąteczne detale

MOJE POMYSŁY NA...
Idą święta. Detal - Boże narodzenie 2018.

Święta traktujemy zawsze indywidualnie. Jednak pomijamy w nich najczęściej detale, które budują święta. Rzadko która gospodyni robi przecież zdjęcia z przygotowań w tym dniu, kiedy jesteśmy tak bardzo zabiegani. Właśnie dziś, w bardzo deszczowy dzień,  postanowiłam że w tym roku u mnie będzie inaczej. Tym razem zamierzam przyjrzeć się detalom świątecznym nieco wcześniej i podejść do nich nieco bardziej dokładnie. Wypisuję od dziś na kartce z czym, jakimi detalami kojarzą mi się rodzinne święta. Pomożecie? Piszcie w komentarzach co wam kojarzy się z nadchodzącymi świętami, ale miejcie na uwadze detale świąteczne, a za wszystkie  sugestie będę wam bardzo wdzięczna. Jestem ciekawa jak długą listę uda nam się stworzyć do 22 grudnia.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Instagram i sekwencja slajdów

Tło gnieciuch DIY