Niebiesko-fioletowy wianek

Pomysł na sesje w wianku? A czemu nie, zawsze chciałam mieć taki autoportret, a że potrzeba jest matką wynalazków - wianek z astrów musiałam zrobić sobie sama. W sklepach jest owszem pełno opasek kwiatowych, jednak ich ceny są powalające - jeśli nie chcemy mieć na zdjęciu "efektu sztuczności tanich chińskich wyrobów kwiatowych" niczym z jarmarku - to polecam wykonanie samemu takiej ozdoby kwiatowej. Będzie idealna na wiosenno-letnie sesje, które zbliżają się wielkimi krokami. 
A że czas przeziębienia u mnie zbliża się ku końcowi (nareszcie!) więc i sporo czasu na takie ręczne robótki był. Muszę przyznać że wykorzystałam go w pełni. Przede mną drugi wianek z kwiatów, tym razem z peoni dla siebie i córki :)

Zdjęcie wyróżnione na portalu Youpic.com/kobaltowasowa :) 

Wianek z krepiny, kolory: biały, niebieski, fioletowy i magenta (ostry róż) w różnych kombinacjach. Kwiatki ułożyłam naprzemiennie, by podbić kontrast na zdjęciu, co naprawdę dało fajny efekt. Tworząc wianek kierowałam się kolorystyką nowo zakupionych moich tkaninowych teł - mięty i magenty. Polecam tła z tkaniny - mają niesamowity wachlarz zastosowań, a cena z metra jest stosunkowo niska. Ale o tym pewnie niedługo zamieszczę osobny wpis. 


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6