Pomysł na sesje, ćwiczenia

Każdy otacza się jakimś wnętrzem, jednak nie zawsze przywiązujemy do niego wagę. Przecież tak modne są dziś idealne tła fotograficzne. Inne - przecież to passe... bo wtedy jesteśmy uznawani za amatorów fotografii.

A ja właśnie próbuję spojrzeć na to co mam wokoło siebie innymi oczami, stworzyć coś fajnego z tego co mam wokoło siebie. Wiadomo, na początku fotograficznej drogi nie ma się wszystkiego od razu, nie ma się pieknych teł, ani świetnych aranżacji i właśnie o tym jest ta sesja.

Zazwyczaj to co proste, co na pozór nie wygląda fajnie i atrakcyjnie na zdjęciach zawsze wyjdzie extra. Dziś szukałam fajnej aranżacji pod sesję w swoim domu, co niebyłoby nudną ścianą. Takim miejscem jest korytarz, jednak jest on bardzo wąski (nie ma nawet 1m). Otworzenie drzwi od łazienki pozwoliło mi uzyskać zupełnie inne wnętrze. W fotografii liczy się gównie kreatywność. Zapraszam.




A tak wygłąda backstage z tego właśnie miejsca. Im mniej przestrzeni mamy do zagospodarowania tym bardziej zaczynamy być kreatywni. Widzimy więcej i szerzej niż gdybyśmy mieli wielkie studio do dyspozycji. Dlatego tak ważne jest zapisywanie wszystkich swoich fotograficznych pomysłów, bo bardzo szybko ulatują z głowy.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Instagram i sekwencja slajdów

Tło gnieciuch DIY