Zmiana wyglądu bloga

Nie wiem czy na plus czy na minus, ale potrzebowałam zmiany wyglądu mojego bloga. Jego jasna kolorystyka przypadła wam bardzo do gustu, więc taka pozostała. Zmianie uległ motyw - z prostego klasycznego na bardziej nowoczesny.  Wcześniejszy blog zawierał standardowy nagłówek, który mimo zmian bardzo mnie "drażnił" . Pozostaję nadal w błękitno-beżowo-białej kolorystyce. Zdjęcie poniżej to wygląd bloga kontra nowy stary design.

nowy design, kwiecień 2019


Zapraszam do porównania
stara wersja wyglądu bloga, 2018

Najbardziej denerwujące dla mnie była prawa strona (kolumna) która była zbyt długa i przeciążona zbędnymi gażdetami. Teraz znajduje się ona po lewej stronie i jest o ponad połowę krótsza.


stara wersja wyglądu bloga, 2018


Uważam że w wersji nowocześniejszej posty są bardziej czytelne, od razu widać który z nich jest najnowszy. Dodatkowo mogę zmieniać własne zdjęcia w nagłówku głównym co jest dla mnie wielkim ułatwiem. Kolejnym motywem zmiany decyzji na coś nowego jest to że teraz poszczególne strony na blogu wyświetlają się w jednej lini, nie muszę się martwić o wyświetlanie jedne pod drugimi, jak to miało miejsce wcześniej.


A jak wam podoba się wprowadzona zmiana? Koniecznie dajcie znać w komentarzach poniżej :) Pozdrawiam serdecznie życząc wam miłego dnia!


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6