Lilakowo, maj 2021

Dziś mamy deszczowy wtorek. U mnie pada praktycznie cały dzień. Moja dusza jednak nie wytrzymała i postanowiła pójść na spacer do pobliskiej miejscówki gdzie kwitną przepiękne dzikie krzaki bzu. Pachną obłędnie, więc musiałam przynieść trochę gałązek do wazonu. I powiem wam, że specjalnie wzięłam nawet nożyczki przy dzisiejszej pogodzie - ale wcale ich nie użyłam. Ktoś już również wpadł na ten pomysł by zerwać sobie trochę do własnego bukietu - więc wpierw pozbierałam te - które ktoś bezmyślnie oberwał.


Mimo deszczu i parasola który towarzyszył mi w tej mojej dzisiejszej wyprawie to cieszy mnie fakt, że mogę zrobić coś fajnego kiedy mój sprzęt jest ponownie naprawiany. I choć wiem, że nie zrobię sesji w bzach w tym roku dla swojej córki (body w serwisie) to cieszę się że mam chociaż telefon pod ręką. I choć jakość zdjęć jest naprawdę z niego fatalnej jakości bo nie łapie ten telefon ostrości tam gdzie mu każę - tylko sam jak sobie chce to i tak cieszę się że mam jakąś pamiątkę pod przyszły sezon. Ze zdjęć robionych telefonem coś tam się wybierze pod małe ikonki do mediów społecznościowych - ale nic więcej z tych zdjęć się nie wyczaruje. Dla mnie telefon nigdy nie będzie lepszy od standardowej lustrzanki i zawsze będzie miał ograniczenia - brak trybu M w wersji pro.


Zatem u mnie już pachnie bzem lilakiem w całym domu. Kiedy patrzę na niego to od razu mam lepszy nastrój. Zatem cieszmy się jego pięknem bo za kilka tygodni przekwitnie by ustąpić miejsca innym późnowiosennym, a w zasadzie letnim kwiatom.


Informacyjnie o zasadach bezpieczeństwa. Za niecałą godzinkę śmigam na szczepienie przeciwko Covid-19, więc dzieje się w tym maju oj dzieje. Ale przynajmniej będę czuć się bardziej bezpiecznie. I powiem wam że mimo że od 15 maja można chodzić bez maseczek - to ja jakoś mimo wszystko nie potrafię i nadal trzymam się zasady że im więcej ludzi wokół mnie tym maseczka i dystans zdrowego rozsądku musi być.



Miłego wtorku dla was :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6