Spacer po parku, tuż przed zachodem słońca

Odpowiednia pora na zdjęcia jest mega ważna. Dlaczego? Ponieważ bardzo przyspiesza mi obróbkę zdjęć. I choć dziś za bardzo nie miałam czym robić tych zdjęć, bo pod ręką pozostał mi znów tylko telefon to i tak po prostu nie mogłam nie uwiecznić tych pięknych miejscówek dookoła. W zasadzie to dziś miałam z córą późnym popołudniem taki drugi spacer - dla małej by mogła się wyhasać a ja uspokoić myśli które ostatnio piętrzą się u mnie niczym chmury gradowe. No i wstrzeliłam się w złotą godzinę jak nic, chcąc nie chcąc było pięknie.

Czym jest złota godzina?

To coś około te 1,5- 2 godzin przed zachodem słońca i podobno jest wtedy najpiękniej i mi dziś udało złapać się właśnie to słońce. Dokładnie kiedy zachodzi słońce możecie sobie sprawdzić w każdym przepowiadaczu pogody, polecam bo zazwyczaj te wyliczenia się sprawdzają i o ile nie zajdą chmury, u mnie było to coś około 20.30.  Więc odliczając dwie godziny wstecz to idealnie jest być na miejscu fotek w godzinach od 16.30 do 17.30. 

Żeby nie było - wcale nie mam w tym parku aż tyle liści, drzew czy krzaków - po prostu kombinuję z perspektywą, by można było pozasłaniać to i owo - zwłaszcza jeśli dookoła chodzą ludzie. Tu poniżej musiałam siedzieć na ziemi by nie widać było chodnika, który sobie biegnie tak, że nijak nie można podejść do tego pięknego różowego drzewa które chciałam mieć w tle za swoją córą. 


Więc wyszło trochę jak w buszu, ale co tam - modelka się kapitalnie bawiła, a ja robiłam tym telefonem foty, a telefon wiadomo nijak nie nadąża za ostrością, ale przynajmniej dziś przećwiczyłam swoje miejscówki na prawo i lewo (zwłaszcza że praktycznie jest to miejscówka przy ruchliwej ulicy). 



No cóż, mieszkając w mieście nie ma "to czy tamto" - po prostu się nie wybiera, a stara się jak kameleon dopasować do otoczenia.


A na koniec wrzucam wam całość z miejscówki i before & after bo od tych kadrów to naprawdę aż boli głowa :) 



Miłego słonecznego weekendu wam życzę!




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Instagram i sekwencja slajdów

Tło gnieciuch DIY