Detale Ślubne - własne ćwiczenia i inspiracje dla was

Uwielbiam detale. Uwielbiam je fotografować, robić coraz lepsze kadry. Dziś podzielę się z wami takimi o to ujęciami w wersji dla pana młodego, które zrobiłam wyłącznie przy użyciu naturalnego światła. Jestem nimi oczarowana i mam w planach kolejne. 

Mam nadzieję że uda mi się kiedyś stworzyć mały mini album zdjęć właśnie z takich kadrów związanych z człowiekiem. 


Poniżej pomysł z własnoręcznie zrobionymi wkładkami do butów. Co prawda na potrzeby wyłącznie zdjęcia - ale wygląda to nieziemsko, rozjaśnia całą kompozycje i jak ja to profesjonalnie nazywam dodaje blasku, czyli przysłowiowej "kropki nad i"


W tego typu detalach coraz bardziej doceniam otoczenie które mam wokół siebie. Czasem nie trzeba dużo by dana scena prezentowała się ciekawie. 


Tło z desek - mam co prawda w wersji rozwijanego tła, ale jeśli macie dechy naturalne to zapewniam że będzie dużo lepszy efekt niż winyl. 


Zapraszam również wszystkie pary, które są po zaręczynach lub - tu uwaga do panów - którzy zamierzacie złożyć taką propozycje swojej wybrance - do uwiecznienia tego momentu właśnie na sesji zdjęciowej u mnie. Uwierzcie mi to bezcenna pamiątka na długie lata. 

Jeśli spodobały ci się moje zdjęcia nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić cię do kontaktu ze mną. Namiary znajdziesz na moim Instagramie (@kobaltowasowa), a link podaje TU.  Serdecznie zapraszam.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6