Reportaż macierzyństwo

Postanowiłam dokumentować pierwsze miesiące z życia mojej córki. Jest to pierwszy w sumie reportaż z pomysłem, jaki pojawił się u mnie. Ma jakiś długofalowy cel. Do zamieszczenia kilku fotek na swoim blogu zainspirował mnie nowy konkurs szerokiego kadru, a w nim Dominika Cuda i jej historia.  Dlatego nie warto wstydzić się swoich pomysłów,  i tego że dopiero się zaczyna.

Robię zdjęcia, ponieważ to kocham i nie wyobrażam sobie zaprzestać. Reportaż o opiece nad Alą narodził się w mojej głowie zaraz po jej przyjściu na świat, kiedy uświadomiłam sobie że nie mogę biegać z aparatem. 




Projekt trudny - ponieważ bardzo trudno zrobić sobie samemu sesję zdjęciową trzymając jednocześnie maleństwo. Trudno ustawić ostrość nie widząc siebie jako modela. Ale cieszę się że się udało! To tylko część zdjęć jakie powstały do tej pory (wybrane) . Zapraszam do oglądania.







Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6