WYRÓŻNIENIE FOTO-KURIER 2017

Jakiś czas temu założyłam sobie konto na Foto-kurier.pl. Skłoniło mnie ku temu możliwość zakupu czasopisma Foto-Kurier, a właściwie niektórych wydań on-line, bowiem w domu nie mam już gdzie składować kolejnych zakupionych czasopism. Aby móc oceniać zdjęcia innych, postanowiłam zamieścić tam kilka swoich prac. 

Przeglądając wczoraj w nocy pocztę - patrzę a tu mam wyróżnienie dla jednego ze swoich zdjęć. Po prostu ekstra :) więc postanowiłam podzielić się tą informacją na swoim blogu. Zdjęcie które otrzymało wyróżnienie jest jednym z kategorii fotografii produktowej (reklamowej) i przestawia kieliszek na czarnym tle.



Poniżej zamieszczone zdjęcie szkła.


Komentarze

  1. Bardzo ciekawy artykuł. Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miło cię gościć u mnie Izabella. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Bardzo ciekawie napisane. Super wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6