Dmuchawce w obiektywie makro

Sesja makro dmuchawców. Tym razem zdjęcia wykonałam w domowym zaciszu. Dzięki czemu uniknęłam niespodziewanych podmuchów wiatru. Dmuchawce są bardzo plastyczne, zwłaszcza w połączeniu z kropelkami wody.

Tło. Za tło posłużyła mi ściereczka z mikrowłókien, taka do ścierania kurzy. Miała delikatną fakturę, która i tak została rozproszona dzięki dużej skali odwzorowania :) i dała w połączeniu z naturalnym światłem z okna niesamowity efekt.




Edycja z dnia 07.05.2018
Każdy sukces cieszy, nawet najmniejszy. Wczoraj moje zdjęcia zostały wyróżnione na tle grupy fotografia uzależnia do której należę. Jest mi bardzo miło, że zdjęcia dmuchawców cieszyły się aż tak wielkim powodzeniem a tym samym dziękuję wszystkim którzy polubili moje zdjęcia :)




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6