Plener majowy 2018

Pokaż mi tato jak fruwają dmuchawce
Plener rodzinny maj 2018


Dzisiejszy dzień był bardzo fotograficzny. Wyruszyliśmy rano, kiedy słońce było jeszcze słabe do pobliskiego parku. Jest tam bardzo różnorodna zieleń, więc znajdą się tam dzikie łąki, małe krzaczki oraz świerki a także różne rodzaje ułożenia zieleni, więc jest w czym wybierać. Znajdzie się nawet mostek i troszkę wody. Pod względem zrealizowania sesji jest więc w czym wybierać. Ja zdecydowałam się na elementy dmuchawców i baniek mydlanych.





Mała Alicja uwielbia trawę. Mamo, tato, czy to można jeść?... mhm... co będę pytać, sama spróbuję!


Bańki mydlane bardzo zaciekawiły naszego okruszka. Alicja: Jak to działa... chyba potrząsałam tym na wszystkie możliwe strony i nie mogłam wyczarować mydlanych baniek... Jak się to robi? - nikt mi nie powiedział że trzeba to coś odkręcić.




Bańki mydlane mają dekoracje w formie latającej kulki. Nasza pociecha bardzo lubi wszelkie latające kulki i odkąd była mała zawsze próbowała je za wszelką cenę polizać. To dopiero wyzwanie dla maluszka.


Szczęśliwa mama i córka. Sesja dobiegła końca, czas wracać do domu. 


W drodze powrotnej mała Ala musiała podotykać wszystkie zielone drzewa :) 




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6