Pomysł na tło do zdjęć z wykorzystaniem TV

Wykorzystanie TV do swoich zdjęć

O tym pomyśle przeczytałam na blogu Fotobłysk (link TUTAJ),  jednak tam pan Michał zrealizował ten trik do zdjęć neonów w domu. Jak tylko obejrzałam ten trik, musiałam również sprawdzić tą sztuczkę, jednak że neony mnie nie kręcą – chciałam wykorzystać telewizor do efektu tła innego niż białe, gdzie bardziej zależało mi na rozmyciu tła, tak by pierwszy plan był ostry maksymalnie. Można podstawić każde większe tło jakie znajdziemy sobie w internecie pod swoje zdjęcie. Czym większy TV tym lepiej. Najlepiej sprawdziły się u mnie ujęcia na wprost, ponieważ telewizor jaki posiadam jest mały. Niesamowite ile odkrywa się nowych rzeczy kiedy sprawdza się jak działają dane metody fotograficzne innych w praktyce. Na pewno wykorzystam ten trik z TV do innych swoich zdjęć.

Poniżej zdjęcie przykładowe z naprawdę bardzo małym misiem (ok 4cm) zrobione bez użycia lampy błyskowej.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Instagram i sekwencja slajdów

Tło gnieciuch DIY