E-book - ZAPOWIEDŹ

Drodzy Czytelnicy, oraz nowi odwiedzający, którzy goszczą tu po raz pierwszy.

Specjalnie z myślą o tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z fotografią a także dla tych, co szukają dalszych wskazówek jak radzić sobie ze światłem w praktyce - mam małą zapowiedź. Mały, krótki E-book, Cień i światło - zawierający moje przemyślenia w tym temacie i  który będzie (mam nadzieję) rozwiewał wszystkie wątpliwości odnośnie problemów z oświetleniem. Dodam, że wcale nie musisz mieć nawet aparatu by opanować te umiejętności. Ebook ten będzie dostępny wyłącznie dla tych osób, którzy są zainteresowani fotografią, chcą się rozwijać w tym temacie i nie stać w miejscu, więc już teraz możecie pod tym postem wpisywać swoje maile na zapisy.




Tym samym chciałabym zbudować swoją pierwszą listę czytelników mojego fotograficznego bloga. Zastanawiam się również nad innymi kwestiami dotyczącymi popularności na moim blogu oraz nad jego czytelnością. Może pomożecie mi w tej kwestii - jeśli nadal dobrnęliście do końca to znaczy że tak, wiec zapraszam do zapoznania się z kilkoma pytaniami.

Co skłoniło cię do wejścia na mój fotograficzny blog?
- także zajmuję się fotografią,
- chęć fotograficznego rozwoju
- darmowy Ebook Cień i światło
- porady fotograficzne, wiedza
- szukam inspiracji
- jestem znajomą/znajmomym
- ktoś polecił mi stronę na FB
- jesteś zainteresowana/ny sesją TFP
- sesja portretowa/rodzinna
- ciekawa treść
- uczę się i rozwijam w tym temacie

Oczywiście możecie dodawać odpowiedzi w komentarzu, jednak zachęcam - jeśli macie czas, do wypełnienia krótkiej, powyższej ankiety na moim blogu (nie ma dostępnego już gadżetu ankieta na blogspot). Link do ankiety znajduje się na dole bloga - mam problem by wstawić ją w innej, bardziej przystępnej formie (ah ten blogspot).

Będzie mi bardzo pomocna w prowadzeniu mojego bloga oraz FanPage na FB dotyczącą moje strony. Dziękuję za każdy poświęcony czas.

Komentarze

  1. Także zajmuję się fotografią, porady fotograficzne i wiedza.

    Dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6