Tła fotograficzne DIY

Własne tła fotograficzne
Podczas spaceru z moją córką zajrzałam do jednego z pobliskich sklepów. Znalazłam tam kilka fajnych gadżetów, które kosztowały tylko 1,55 zł za sztukę. Już niebawem powstaną z tych cudności kolejne tła, które wykorzystam przy najbliższych sesjach zdjęciowych.
Główkowałam dość długo jak dostosować tło, które będzie wyglądem przypominało te studyjne, nie nadszarpnie mojego budżetu a przy tym będzie wytrzymałe i będę mogła je złożyć i zabrać ze sobą wszędzie, nawet w plener.

Więcej o tłach niebawem, a ja zabieram się do pracy bym mogła z kawałka dość grubej brązowej foli wyczarować coś, co będzie idealne do autoportretów w kolorach ziemi.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6