Sezon na wrzosy rozpoczęty

Wrzesień - początek jesieni
Sezon 2018.

Wrzesień jest pięknym miesiącem, a jego druga połowa wręcz kapitalnym sezonem na wszelkiego rodzaju zdjęcia. Niezależnie czy fotografujemy w domu czy w plenerze. Słońce, które zaczyna świecić coraz niżej daje przepiękne naturalne światło. W tym roku nie mogłam już odpuścić i musiałam zrealizować zdjęcia wrzosów. Na razie przedstawiam wam wrzos pospolity. Można go kupić teraz praktycznie wszędzie, a już jedna mała sadzonka wystarczy do zrealizowania zdjęć w fotografii makro. Ja wybrałam naprawdę malutką bo jej wysokość to 9cm. I tak miejscami była zbyt duża, będę szukać bardziej rozłożystej.










Jak widać za tło posłużyła mi kartka z bloku A3 w kolorze różu oraz druga z odcieniem fioletu, a w zasadzie jej skrawek. Nie mam obiektywu makro - wykorzystuję stary obiektyw od Zenita z gwintem M42. Pierścienie pośrednie dają mi możliwość uzyskania naprawdę wielkich powiększeń. Na moje potrzeby taki zestaw w zupełności wystarcza.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6