Detale świąteczne 2018

Dziś poranek zaczął się u mnie całkiem nieźle, o 4 rano już byłam na nogach. Szybka kawa, śniadanie dla córki i można powiedzieć że dzień zaczął się z humorem do czasu aż.. moja córka chciała dospać, więc zasnęłyśmy obie. I potem tak szybko wstawałam z łóżka, że nadciągnęłam sobie chyba jakieś ścięgno w śródstopiu. Nie mogę stanąć na nodze, bo każdy ruch wywołuje okropny ból, więc dziś taki post szybcioch z leżenia na kanapie. Mówię sobie, cóż, zdarza się nawet na prostej drodze.

zdjęcie z sesji kulinarnej z 2016 roku


Najtrudniejsze jest jednak skakanie na zdrowej nodze za bardzo dziś aktywną dwulatką, dosłownie co minutę, więc to chyba jest dużo gorsze niż okazywane złości czy wszelkiego rodzaju bunty małego domownika.

zdjęcie z sesji kulinarnej z 2016 roku


Ale do rzeczy, dziś taki post reaktywacyjny, przedstawia linki do moich wcześniejszych postów z lat ubiegłych, które znajdzie poniżej. Zobaczcie sami jak bawiłam się w poprzednich latach w przedświątecznym klimacie. Było równie fajnie, biało i kolorowo :)

Zdjęć mam tak dużo, że dosłownie nie nadążam z wrzucaniem tu oraz na moje profile. Z wyborem tych najtrafniejszych nie mam tego problemu i nauczyłam się to robić, więc selekcja u mnie to kwestia kilku minut.

Zachęcam was do przejrzenia wszystkich moich blogowych etykiet w tym wspomniane "detele". 

W tym 2019 roku zastanawiam się również nad tym, które z moich pomysłów poprawić, ulepszyć, zmienić lub wykreować zupełnie na nowo. Takie spojrzenie w tył uświadamia mi również, ile rzeczy dało mi się zrealizować do tej pory. A które z kadrów wam podobają się najbardziej? 

Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

LINKI:

2017
Tła fotograficzne (zdjęcia z kawą)

2018
Delatowo, drobiazgowo

2019
#kreatywnyfotostartup, detale zimowe


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6