Sesja narzeczeńska dla dwojga, lipiec 2020

Ah, co to był za weekend 📷. Już na samą myśl przedstawienia wam kulis tej sesji cieszę się "jak dziecko". 

Sesja narzeczeńska J&A była dla mnie pogodowym wyzwaniem, bo godzina zdjęć praktycznie blisko południa, dwa - na niebie nie było ani jednej chmurki i pomyśleć że dzień wcześniej był deszcz, i na te deszczowe chmury liczyłam przy zdjęciach, ale że pogody na zdjęcia się nie wybiera, to cieszę się, że mój trud się opłacił. Udało się dla tej wspaniałej pary zrobić kilka pięknych kadrów. Było warto!


Sesja w ostrym słońcu to naprawdę wyzwanie, ponieważ zawsze jest ogromne ryzyko że zdjęcia które powstają będą nazwijmy to prześwietlone (duża część białych plam na zdjęciu, najczęściej widać to na niebie). Dlatego też staram się unikać robienia sesji w takich warunkach. Po tej sesji zmieniłam zmieniłam zdanie :) ponieważ ostre słońce ma również swoje plusy.



Do takich plusów należą między innymi piękne kontrasty barw, które można w takich warunkach otrzymać. Sesja narzeczeńska to naprawdę świetna okazja dla was by sprawdzić się, jak wy będziecie czuć się przed obiektywem w tym szczególnym dniu. To nie tylko zdjęcia, które otrzymacie. To także nawiązanie relacji i pewnej formy komunikacji z fotografem - powiem szczerze bez tej nici porozumienia dobre kadry nie są możliwe. Dzięki temu otwieracie się na zdjęcia, na przygotowane przeze mnie pozy (zbiór póz), które są dopasowywane u mnie zawsze do waszych możliwości. 






Poniżej mały backstage z tej sesji. Zebrane i wcześniej przygotowane kadry oraz przykładowe pozy zawsze są mile odbierane przez każdą parę, ba nawet pojedyncze modelki. Uwielbiam je wam przedstawiać :) Dla mnie to również łatwiejsze rozeznanie co tak naprawdę wam się podoba, mogę was lepiej poznać - bo przecież zdjęcia robię dla was i to wy będziecie cieszyć się nimi przez długie lata. 



Dodam jeszcze że ta wspaniała para J&A jest wyjątkowa pod względem poznania się w tradycyjny - nie internetowy sposób. W dzisiejszych czasach to naprawdę rzadkość! A już za kilka miesięcy J&A powiedzą sobie "TAK". Wszystkiego dobrego oraz pięknych przygotowań do tak najpiękniejszego dnia w podróży waszego życia wam życzę. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6