Wstępne opakowania na zdjęcia, mój produkt

Porozmawiajmy o zdjęciach

Nie wiem czy wiecie ale od dłuższego czasu rozważałam rozszerzenie swojego zakresu działań na odbitki ze zdjęć które robię. Miałam z tym ruszyć ostro od stycznia tego roku, ale pandemia troszkę zmieniła moje plany. Postanowiłam więc zainwestować na ten czas w siebie i drogę swojego fotograficznego rozwoju, ale jak to mówią "co się nie odwlecze to nie ucieknie" więc na pewno nadarzy się okazja by również pozostałe plany zamienić w realny czyn.

Aktualnie pracuję nad piękną wersja mojego produktu, czyli tym, co otrzymujecie ode mnie, kiedy jesteście gośćmi na sesji zdjęciowej u mnie. Nie chciałam również by były to wyłącznie same zdjęcia w formie cyfrowej, więc długo szukałam czegoś co spełni moje oczekiwania. 




Szukałam idealnego opakowania na zdjęcia, które byłoby porywająco piękne, fajne, zajmowało mało miejsca w porównaniu do tradycyjnych na rynku albumów i co najważniejsze nie było zbyt drogie dla was. Zależy mi na tym by każdy klient, który wychodzi ode mnie dostał w przyszłości coś, co będzie mega wartościowe i będzie tylko w ofercie u mnie. Co wcale nie jest takie proste, jak się na początku wydaje. Wyznaję zasadę że zdjęcia nie robi się po to by przykrywał je kurz, a do tego by leżało nie wywołane na dysku czy płycie CD zapomniane gdzieś w szufladzie biurka. 

Postanowiłam więc, że rozszerzę swoja ofertę o możliwość zrealizowania odbitek na razie w małym, bo 10x15cm (standard) formacie. Oferta odbitek w tym pięknym ekologicznym pudełku będzie dostępna tylko podczas standardowej sesji zdjęciowej już niebawem. 



Zamówiłam wstępnie (na razie w małej ilości testowej) według mnie fajnych opakowań na odbitki. Mam dwie wersje kolorystyczne - moim zdaniem lepiej prezentuje się wersja eko (brąz), ale wersja biała może spodobać się osobom które cenią sobie styl skandynawski. 
Pudełko pomieści ok. 40 zdjęć w tym formacie. Stąd moje pytanie czy w ogóle jesteście takimi opakowaniami zainteresowani, czy też po prostu wolicie mega ekskluzywną formę przekazania zdjęć (drogie albumy i foto książki)? Drugą opcją jaką rozważam to zapis zdjęć na tradycyjnym pendrive. 

Koniecznie dajcie znać co sądzicie, co proponujecie, czy i jaka forma przekazania zdjęć jest dla was interesująca na tyle, by zdecydować się na taką formę odbioru zdjęć? Tylko dzięki waszym opiniom będę mogła zrealizować w pełni swoje plany. To co, pomożecie?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6