Znane cytaty

 "W doskonałej fotografii chodzi o głębię uczucia, nie o głębie ostrości" - PETER ADAMS


Kiedy znajduję jakiś fajny cytat to zawsze sprawdzam kto za nim stoi. I choć już nie raz spotkałam się z wieloma autorami tego samego zdania to tak do końca nie wiem, kto jest za słowami wypisanymi powyżej. Ale ten cytat trafia prosto w moje serce. 

Tak naprawdę nie ma idealnego zdjęcia, gdyż idealny produkt nie istnieje, tak jak nie istnieje idealny człowiek. Jeśli znasz więc jakiś produkt który jest idealny to śmiało podaj go w komentarzu poniżej. Dla ciebie a i owszem - może spełnia twoje idealne kryteria, ale dla kogoś innego będzie już to coś co wyłamie się poza jego kanony piękna. Czyż nie mam racji? 

Dlatego to nie o idealne zdjęcie chodzi, a emocje, które wywołuje. Nie ma znaczenia czy będzie z szumem czy nie, czy z poprawną kompozycją trójpodziału a może kompozycją spiralną - to nie ma znaczenia. 

Uwierzcie mi, że najcenniejszą pamiątką na lata są zdjęcia nie pozowane, nie ustawiane i nie aranżowane. Przedstawiają one takie TU i TERAZ. Nie każdy je lubi, nie każdy potrafi docenić je od razu. Dla mnie takie zdjęcia to taki reportażowy-lifestyle który jest jak wino. Im dłużej leżakuje w pudełku tym bardziej się je docenia. Naprawdę. 

Im jestem starsza tym bardziej cenię sobie właśnie tą kategorie w fotografii. Uwierzcie mi oglądam naprawdę wiele zdjęć, amatorów, początkujących i profesjonalistów. Łączy je jedno - cudowne uczucia, które autorzy chcieli uchwycić w danej sytuacji. I dlatego właśnie ten cytat tak bardzo trafia w sedno całej fotografii. 

Cytat znalazłam w wielu miejscach, a zbiór fajnych cytatów w tym ten znalazłam TU. Myślę że przyda się dla tych którzy lubią motywować się do pracy fajnymi cytatami i traktować je jako kolejną inspiracje do pracy. 

Poniżej mały backstage z dzisiaj - jak tylko troszkę poczuję się lepiej i kaszel nie będzie tak doskwierał to przysiądę i obrobię dla was kilka lifestylowych kadrów z cyklu "Zamiast tradycyjnej sesji". Poniższe zdjęcie wyfrunęło z telefonu. 


Uwielbiam ten przedświąteczny czas i mimo że pracy jest sporo to cieszę się każdego roku na te chwile jak dziecko na kinder-niespodziankę. 

Miłego wieczoru dla was! 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6