Sesja zdjęciowa - kwiaty na skrawku łąki w mieście

Niedziela dosłownie mignęła mi przez palce. Nawet nie wiem, kiedy zrobiła się 20.00 a moja córka o dziwo dziś zasnęła szybciej niż zwykle. Cudem udało mi się ją przetrzymać, kiedy pokładała się na podłodze w okolicach godziny 16-stej. 

A działo się wiele, bo od rana było sporo zabaw, a że dziś pogoda sprzyjała spacerom i gorączka nie łała się z nieba - to był spacer z aparatem na pobliski plac zabaw. Mała tak dobrze się na nim bawiła, że w drodze powrotnej starczyło czasu na dosłownie kilka ujęć pośród kwiatów na skrawku łąki, a w zasadzie trawnika, który jeszcze nieskoszony stał się prześliczną łąką w środku miasta. 

Fotografia dziecięca jest bardzo trudna, zwłaszcza kiedy modelką/lem są kilkulatki. Bo one nie ustoją w miejscu tak, jak je poprosimy. Zawsze znajdą wokoło siebie coś czym się zajmą lub pobawią. Kadry z dosłownie każdej sesji mojej małej są po prostu przepiękne ponieważ pokazują prawdziwe emocje. Dorośli w przeciwieństwie do małych modelek i modeli pozują "sztucznie" by obie strony model i fotograf były zadowolone. Dorośli modele uczą się pozowania, kiedy dzieciom przychodzi ono ot tak.



Jak patrzę na te żółte kwiaty to marzą mi się pola rzepaku i lawendy, oj bardzo tak. Zdjęcia a właściwie kadry już dawno mam wpisane na listę oczekujących. Jak tylko uda mi się zrealizować moje zamierzenia związane z "łatwiejszą mobilnością" to na pewno wkroczę na wyższy poziom fotografii. Bo tak naprawdę zawód fotograf związany jest z mobilnością i elastycznością. I o ile bez tej mobilności i przemieszczania się można się na początku obyć, to wierzcie mi bardzo doskwiera umykający czas, kiedy chcemy dotrzeć gdzieś wyłącznie komunikacją lub środkami transportu publicznego. Dlatego tak ważne jest by inwestować w siebie i własny rozwój, niezależnie od tego co się w życiu robi (oj chyba będę dość często pisać o tym na blogu).

Przy okazji chciałam poruszyć kwestię zdjęć robionych w ostrym słońcu, bo takich dni będzie teraz przybywać, bo tydzień mamy kalendarzowe lato. Zatem jeśli chcecie poznać moje triki na zdjęcia w ostrym słońcu, zajrzyjcie na mój profil na Instagramie @kobaltowasowa, znajdziecie tam to zdjęcie i może odpowiecie na kilka słów w komentarzu poniżej? Zachęcam koniecznie, a tymczasem miłego kolejnego tygodnia :) wam życzę.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6