Plener wiosna 2021

Ta niedziela była dla mnie bardzo pracowita. Postanowiłam nie czekać w domu na ciepłe dni, bo te nie wiadomo kiedy u nas będą. Na razie mamy zimny choć już i tak nie tak lodowaty jak wcześniej wiatr, do tego niespodziewane przelotne opady deszczu czy gradu. Postanowiłam ubrać się ciepło i łapać te pierwsze ciepłe promyki słońca. 

Wybrałam się z córą do Ogrodu Botanicznego, którego to odwiedzam zazwyczaj dużo później. Tym razem poszłam właśnie wczesną wiosną, i choć wiele drzew w tym różowe magnolie i drzewa japońskich wiśni przemarzły - to i tak jest pięknie. 


Wiosna naprawdę jest piękna, zupełnie różni się od upalnego lata chyba tą nieprzewidywalną zmianą temperatury. Tą sesją chcę pokazać że bezpieczeństwo i zdrowie jest dla mnie bardzo cenne. Stąd moja modelka nie ma zdjętej kurtki - więc będzie tu troszkę o garderobie. 

Zatem przy tej pogodzie która jest obecnie to uwierzcie mi zimowa kurtka i cieńszy sweterek jest lepszą alternatywą niż wiosenna kurtka i gruby sweterek. Dlaczego? Ponieważ w wersji cienka kurtka i gruby sweter ruchy dziecka są ograniczone, a zdejmowanie ubrań wietrznych przy takiej zmiennej pogodzie to gwarantowane przeziębienie w postaci kataru i przewiania. A kurtki i czapki dla maluchów są piękne, mają piękne kolory i wcale nie są nudne. 


Wąchanie kwiatków to obowiązkowy punkt programu jak i chęć robienia bukietów. Jeśli sesja zdjęciowa jest w ogrodzie botanicznym lub innym miejscu gdzie nie należy zrywać kwiatków to drodzy rodzice poinformujcie o tym swoje pociechy. 


Dziś odpoczywam, jutro też idę na foty. Przy mojej córce, która jest żywiołową modelką to mój tryb śledzenia ruchu 3D przechodzi niezły test szybkości i celności. Jeśli ktoś z was jest chętny na sesje w podobnym otoczeniu - jestem dostępna w tym tygodniu! Zapraszam do kontaktu poprzez e-mail kobaltowasowa@gmail.com zanim te wszystkie kwiatowe płatki opadną lub zwieje je wiatr.


Warunki techniczne są trudne ponieważ mamy coraz więcej jasnego słońca, które świeci ostro. Praktycznie większość tych zdjęć realizowałam pod słońce. I powiem wam na koniec, że coraz bardziej podoba mi się taka forma zdjęć! 


Miłego ciepłego tygodnia wam życzę!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Instagram i sekwencja slajdów

Tło gnieciuch DIY