LAMPA BŁYSKOWA

JAKA?
Zastanawiam się nad zakupem lampy błyskowej. Na rynku jest tego straszliwie dużo więc postanowiłam wypisać podstawowe rzeczy, które są dla mnie istotne. Sama zaczęłam od punktu pierwszego. Jedni na forach polecają lampy METZ 44-AF-1, drudzy wyłącznie NIKONA a jeszcze kolejni tylko NISSANA. Idzie zwariować. Postanowiłam troszkę poczytać w tym temacie, zaufać sobie i swojej intuicji oraz dobrać tak lampę, którą wykorzystam w razie jakbym kiedyś zmieniła swoje BODY.

1. BODY - twoje body aparatu ma w instrukcji opisane z jakimi lampami będzie dobrze grało.

U mnie jest to model SB 700. Owszem mam wypisane jeszcze SB 900 oraz SB 600. resztą, poniżej zaznaczyłam to w instrukcji na żółty kolor. Czasem warto czytać instrukcje, niż zadawać pytania typu jaka lampa błyskowa będzie idealna.


2. Dodatkowo NIKON zamieścił na swojej stronie fajną broszurę na temat lamp błyskowych. Warto sobie ją przejrzeć i przeczytać, jeśli rozważamy zakup lampy błyskowej do swojego BODY.




LINK do instrukcji TUTAJ

3. CENA. Niestety lampa kosztuje. Myślę, że będzie dobrym argumentem pod zbierany prezent gwiazdkowy dla mnie :)
A i pamiętajcie, naprawdę wszystko jest opisane w instrukcji dołączonej do twojego aparatu.

U MNIE DECYZJA ZAPADŁA - model SB 700 (Nikon) lub Metz 44 AF-2

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6