Porządkowanie blogosfery

CZWARTEK
Dzisiejszy dzień jest taki nostalgiczny. Dzisiaj nie będzie tu żadnych nowych zdjęć. Tylko refleksja. Porządki w moim blogowym kąciku rozpoczęły się na dobre. Jakiś czas temu prowadziłam kilka blogów, których w tym roku nie mam serca ciągnąć dalej. Niestety lista czytelnicza ciągle na nich rośnie. Jak wiecie, jestem autorką blogów niteczkowyczar, naturnaturelka oraz kobaltowasowa, jezykowepoczatki na blogspocie, oraz kontynuuję jezykowepoczatki na wordpress.com. Tam też założyłam swoje portfolio graficzne. Zaczynam się denerwować chaosem blogowym. Zaczyna mnie drażnić ilość obserwatorów, którzy tylko są zwolennikami klikania "lubię to" by był klik. Na początku tego roku postanowiłam, że nie będę kontynuować tworzenia nowych wyrobów hand-made. Mam również kilka FP na FB. Dotyczą strony kobaltowasowa, naturelka i niteczkowyczar. Nie wiem czy jest sens prowadzić część z nich dalej. Zastanawiam się - po poznaniu platformy wordpress.com czy nie przetransportować tego bloga... jakoś. Dlaczego? Bo jest łatwiejsza forma blogowania, więcej możliwości. Zaczyna mi brakować własnej promocji siebie. Dobrej promocji, takiej na poziomie.
Dziś usunęłam na FB przynależność do grupy fotografia. Nie podoba mi się panująca tam klasyfikacja zdjeć. Mam wrażenie że panuje tam zasada wzajemniej adoracji. Żadne z moich zdjęć nie zostało tam pokazane - bo według kryteriów przyjęcia na tablicę mam za słabe zdjęcia. Akceptuję decyzję moderatora grupy, ale widzę, że przechodzą tam bardzo kiepskie zdjęcia i jakoś moderator nie robi nic, by temu zaradzić. Postanowiłam, że będę unikać takich grup. Pseudo grup.
Czuję, że w tym roku bardzo zmieniły mi się priorytety. Wydoroślałam? Nie wiem czy można stać się dorosłą będąc dorosłą. Chyba tak.
Powinnam założyć projekt fotograficzny - tak jak prowadzę projekt językowy 365 dni do B2. To naprawdę pomaga. Pomaga utrzymać cel, motywację i sprawia że twoje życie staje się mniejszym chaosem.
Tak więc podjęłam decyzję. Projekt fotograficzny ruszy z końcem tego roku, a początkiem nowego. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6