INSTAGRAM - #followme

Konto na Instagram mam od niedawna. Jednak na początku tak naprawdę w ogóle nie rozumiałam istoty tego portalu. Owszem, dodawałam zdjęcia, jednak ilość polubień i wejść na mój profil była znikoma. Stwierdziłam, że coś robię nie tak, skoro nikt mnie nie odwiedza. W tym celu poszukałam informacji na temat historii tego portalu i troszkę poczytałam o nim w sieci. Okazało się że jest sporo fajnych rozwiązań także bezpośrednio z platformy PC. Jest to naprawdę fantastyczne ułatwienie, szczególnie jeśli nie jesteśmy aż tak mobilni i nie ogarniamy w całości dysków Google oraz innych miejsc gdzie można wrzucić swoje zdjęcie w sieci.
Instagram będzie przynosił nam korzyści jeśli dobrze wykorzystamy hasztag - #. Każda kategoria oznaczona # pozwoli nam na szybsze wyszukiwanie zdjęć. Dodatkowo możemy przy zapisie zdjęcia wprowadzić takie same tagi. Wtedy mamy je dodatkowo wpisane w zdjęcie, które dodajemy. To bardzo intuicyjne i proste w obsłudze.


Webstaforinstagram – jak dodawać zdjęcia z poziomu PC?

Instagram. Bardzo przydatny portal społecznościowy, który umożliwia dodanie zdjęć za jednym kliknięciem bezpośrednio z aparatu naszego telefonu. Jednak wgrywanie zdjęć na telefon w pewnym sensie zaczęło być dla mnie męczące. Zaczęłam szukać w sieci rozwiązań tego typu. Dodawanie zdjęć z panelu programisty zdecydowanie było męczące, ba próbowałam również programów zewnętrznych, ale one bardzo zawirusowały mi dysk. Dlatego szybko je porzuciłam i wgrywałam zdjęcia bezpośrednio na Google dysk, a stamtąd na Instagram – ale to zabierało sporo czasu podwójnie.
Podzielę się z wami tym, że udało mi się znaleść w sieci rozwiązanie. Tak  - trafiłam na stronę https://dailyweb.pl/jak-dodac-zdjecie-na-instagram-przez-komputer/. Bardzo prosta rzecz, a jednak jak usprawnia mi pracę! Najlepsze rozwiązanie jakie udało się mi znaleźć do tej pory to właśnie westaforinstagram. Wystarczyło tylko zmienić przeglądarkę www na Chrome. Polecam bardzo ten tutorial!



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6