Maliny

FOTOGRAFIA KULINARNA
Pomysł na sfotografowanie malin powstał razem z własnymi tłami do zdjęć. Zdobyć maliny (niezgniecione) o tej porze roku nie jest łatwo. Jedyna wersja dostępna to mrożona. Całe szczęście, że paczka, którą zakupiłam nie była w całości zgnieciona, bo sesja zakończyła by się niepowodzeniem. Maliny zmrożone, z szronem, wyjęte prosto z zamrażalnika prezentują się wspaniale na własnoręcznie wykonanych tłach. Jestem bardzo zadowolona z ostrości i jakości jaką udało mi się uzyskać w tej sesji, pomimo pochmurnego dnia.




Zdjęcie wyróżnione na portalu YouPic.com "Maliny" marzec 2018




Zdjęcie przedstawia zestawienie dwóch moich fotograficznych teł


Wszystkie trzy własnej produkcji tła fotograficzne :)


Jak wam się podoba malinowa sesja? Ja jeszcze nie zdążyłam wybrać które jest moim ulubionym, czas pokaże. Które z zaprezentowanych teł pokochaliście najbardziej?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6