Witajcie w ten zimny, ale jakże słoneczny wtorek. Dzisiejszy wpis dotyczy nowej zakładki INSPIRATION na moim blogu. Będę w niej zamieszczać swoje sposoby na ciekawe inspiracje dzięki którym zdjęcia nigdy nie będą już nudne.
Na początek rusza u mnie seria wymiany teł fotograficznych, jakie stosowałam do tej pory, a nie miałam zbytnio czasu by to zmienić. Wczoraj udało mi się zrobić pierwsze szaro-czarne tło. W zasadzie ten niedokończony obraz dał początek nowej mojej fotograficznej metamorfozie teł. Dlatego dziś zakupiłam jeszcze cztery płyty MDF o wymiarach 50x50cm w pobliskiej stolarni. Będzie się działo, oj będzie kiedy pędzle i leżące farby wreszcie pójdą w ruch.

Poniżej przedstawiam wam tło, jakie udało mi się uzyskać po przemalowaniu mojego abstrakcyjnego obrazku. Moim zdaniem prezentuje się wyśmienicie. Czekam z utęsknieniem na wolną chwilę by zrobić nowe zdjęcia :)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Instagram i sekwencja slajdów

Tło gnieciuch DIY