Projekt #365 dni

Uff, nie było to łatwe zadanie, ale udało mi się uporządkować mój projekt #kreatywnyfotostartup 365 dni. Jak wiecie, realizując ten projekt według założeń, należy również publikować zdjęcia, które się zrobi. I tu chyba jest najtrudniej - bo o ile nie mam problemów z pokazywaniem zdjęć światu tak w natłoku spraw i obowiązków nie mam kompletnie czasu by te zdjęcia zamieszczać na blogu czy w specjalnym folderze na dysku Google. Nie sądziłam że pod tym względem będzie to tak trudne wyzwanie.



Zdjęcia do projektu robię w miarę codziennie, jednak bardzo trudno jest mi utrzymać system wrzucania (publikowania) zdjęć w systemie tygodniowym, który sobie założyłam. W tym tygodniu, miałam naprawdę sporo nauki, rozwiązywania testów i doczytywania zagadnień z prawka, do którego jak wiecie wróciłam po latach przerwy. Do tego jeszcze doszkalanie się z obróbki by moje zdjęcia były lepsze no... aż się prosi by doba miała rozciągliwość niczym guma od majtek, ale tak nie jest i nigdy nie będzie.

Generalnie projekt trzyma założeń, gdzieś uciekły tylko dni intensywnego tygodnia nauki (112-118) gdzie dosłownie nie miałam jak chwycić aparatu w ręce i przemyśleć jakąś scenę na tyle, by dało się to wam pokazać.

Podsumowując, jestem już w 125 dniu projektu, więc sporo zdjęć za mną, do końca zostało tylko 240 zdjęć! To naprawdę nie dużo, bo do połowy brakuje tylko 57 kadrów. Trzymajcie kciuki, bo czym dalej tym trudniejsza jest mobilizacja i zrobienie fajnych zestawień, które zamierzam opublikować z końcem całego projektu na blogu.

Ciekawa jestem czy wy ruszyliście z jakimś zdjęciowym projektem? A może dotyczy on zupełnie innej dziedziny? Koniecznie dajcie znać w komentarzu poniżej, dajcie znać czym się aktualnie zajmujecie.

Miłego wieczoru :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Instagram i sekwencja slajdów

Tło gnieciuch DIY