Wrzesień 2020

Wrzesień to u mnie zmiana planów ale nie aż na tyle drastyczna, żeby z tego tytułu załamywać ręce. Pocieszam się że z każdym dniem jestem o krok bliżej od realizacji swoich marzeń. To także pierwsze kroki w organizacji nowego planu dnia, bo moja duża dziewczynka poszła w tym roku pierwszy raz do przedszkola. To zmiana nie tylko dla trzylatki, ale i dla mnie, bo mój dotychczasowy plan dnia zmienił się i wywrócił do góry nogami, dosłownie. 

Wraca dawno zapomniana niezależność. Czas kiedy córka jest w przedszkolu mogę przeznaczyć na spotkania z wami na sesji zdjęciowej lub na organizację nowego harmonogramu zdjęć. Na razie czas który mam do dyspozycji zawiera się pomiędzy godzinami 8.00 - 13.00, ale sądzę że z każdym dniem adaptacja w nowej rzeczywistości przyniesie same plusy i ten czas ulegnie również przesunięciu. 

Sierpień był dla mnie miesiącem ciężkim, działo się sporo, wiele spraw próbowałam łączyć w bloki czasowe, dopasowywać pod siebie. Z jednymi się to udało a z innymi nie. Patrząc wstecz na ten miesiąc sama zastanawiam się ile udało mi się zrealizować w tak krótkim czasie. 

Moje spotkanie na pstrykanie, które niestety poległo z początkiem sierpnia przez ból pleców, potem sprawy związane z badaniami córki, kurs prawka który rozjechał się w tych działaniach na maksa sprawiły że nawet nie wiem kiedy uda mi się zrealizować spotkanie w najbliższych miesiącach. Przepraszam wszystkie chętne dziewczyny z mojego miasta za długi okres oczekiwań w związku ze spotkaniem. Mam nadzieję że niektóre rzeczy niebawem wyjdą u mnie na prostą i będę mogła poświęcić się w pełni moim fotograficznym planom.

Wrzesień to u mnie zawsze początek przygotowań do jesieni. Nie nastawiam się na piękne zdjęcia w tym roku bo takie nastawienie może rozczarować kiedy polska złota jesień kompletnie nie dopisze (tak było w 2019 roku). 

Zapisy na jesienne sesje zdjęciowe w plenerze u mnie uważam za otwarte. Każda sesja jest dostosowywana pod indywidualne preferencje, a po więcej informacji odsyłam na mój kontakt poprzez messenger (FB) lub kobaltowasowa@gmail.com.
Zapraszam serdecznie przed obiektyw :) 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6