1 dzień wiosennego wyzwania

Witajcie!
Dziś choć z lekkim opóźnieniem po przez przeziębienia z ostatniego tygodnia wrzucam nagrane materiały jakie przygotowałam dla was na grupie fotostartup kreatywny. 



Jeśli nie jesteście jeszcze ze mną na grupie to serdecznie zapraszam do odwiedzenia linku: https://www.facebook.com/groups/fotostartupkreatywny. Dla kogo jest ta grupa? Dla osób które chcą w przyszłości zajmować się fotografią, chcą się rozwijać w tym kierunku. Ale najistotniejszą kwestią jest motywacja, wspieranie i dzielenie się wiedzą oraz otwarcie się na nowe. Zmiana myślenia sprawiła u mnie największy postęp, bo tak naprawdę nie liczy się sprzęt jaki posiadasz a to na ile jesteś w stanie otworzyć się na innych ludzi by zacząć działać. A przecież zależy nam by nie stać ciągle w tym samym miejscu. 

To właśnie przyznawanie się że to wyszło mi fajnie a tu polegałam jeśli chodzi o moje projekty fotograficzne - dało mi ogromną siłę do zmian. A jest ich trochę w tym roku! 


Witajcie w dniu 1 wiosennego wyzwania!

Zadanie na dziś: Twoje światło. 

Znajdź je odpowiadając sobie na pytania, które zapisałam dla was na plakacie - znajdziecie  je poniżej.



Zapraszam do dzielenia się wiedzą, spostrzeżeniami na temat szukania tego światła i jak wy sobie radzicie z tym tematem. Chcąc się rozwijać musimy sami otwierać się na nowe. To bardzo ważna umiejętność. Pisząc z własnego doświadczenia wiem jak długo stałam w martwym punkcie i nie mogłam przeskoczyć z jednego poziomu fotografii w drugi. Wiem jakie to trudne i powiem więcej - żeby iść do przodu najważniejsza jest zmiana myślenia, a nie posiadany sprzęt. 

Zadanie możecie wykonać w formie notatki (zrób zdjęcie notatki i wrzuć w komentarzu pod postem) lub w formie zdjęcia. Co wybierzecie - wasza decyzja. Ale ważne by wykonać zadanie. Pamiętaj - jeśli dzielisz się spostrzeżeniami z innymi to swoje "wydaje mi się że rozumiem i wiem" zamieniam na "jestem pewna" - to ogromna różnica. 

Dołączam jeszcze krótki harmonogram - czyli co się będzie działo w poszczególnych dniach i nad czym ja aktualnie zamierzam pracować, by z wiosną ruszyć z aparatem z jeszcze większą motywacją do działania. 



Pozdrawiam serdecznie, 

Ania/kobaltowasowa

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6