Smutek wielki i serwis Nikon

Hej, jak wiecie walczę z moim body D7200 i kartami które odmawiają posłuszeństwa od 7 marca 2021. Niestety od ostatniej sesji 15.03.21 minęło 6 dni i aparat stał sobie w szafce i czekał. Dziś ustawiłam wszystko pięknie - niestety po dwóch pstrykach - cóż karty znów pokazały znany mi komunikat errr. Zmieniłam karty i to samo. Nie mam już do tego sił i postanowiłam jednak wysłać to body do serwisu a w zasadzie to jutro (poniedziałek tj. 22.03.2021) będę dzwonić wpierw do Fotojokera gdzie kupowałam sprzęt, a potem do Nikona. Bo tak naprawdę to teraz przy pandemii to wszystkie punkty będą pewnie zamknięte. Nie mam pojęcia jak to ogarnę, ale staram się być dobrej myśli. Staram się nie załamywać, nie poddawać. 

Chciałam przeprosić wszystkich tych, którzy czekają na zdjęcia w plenerze ze mną - miało być w pierwszych oznakach wiosny a nie dość że śnieg za oknem to jeszcze  moje body odmówiło posłuszeństwa. Na pewno jak już cała sprawa się wyjaśni, a moje body znów będzie pięknie współpracować to osoby z którymi byłam umówiona na sesje w plenerze z projektu fotograficznego wpisanego na marzec/kwiecień 2021 na pewno zostaną przeze mnie wynagrodzone w postaci dodatkowych gratisowych zdjęć. 



Nie powiem wam jak mi jest ogromnie przykro - bo jest. Dziś zdjęłam obiektyw, założyłam zaślepki, wydrukowałam zdjęcia i maile mojej sprawy z serwisem Nikona - cóż będę starała się załatwić sprawę jak najszybciej. Mam nadzieję że przy pandemii mi się to uda. 

Nie sądziłam że to się może przydarzyć. Jestem po prostu bogatsza w te niezbyt fajne doświadczenia. Ale też wiem, że nie mogę chodzić na sesje z takim body. Kiedy wprowadzałam ustawienia jakie otrzymałam z serwisu Nikona natychmiast - cieszyłam się jak dziecko że tydzień czasu mogłam pracować robiąc piękne zdjęcia. Nie wiem, czy zostawienie aparatu na półce sprawiło że coś nie tak znów pojawiło się w kartach SD - nie mam pojęcia - tą sprawę pozostawiam specjalistom, mam nadzieję że aparat wróci do mnie w ekspresowym tempie i że problem z kartami SD (niezależnie jakiej marki) nie będzie się pojawiał. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6