Wyzwanie na mojej grupie Foto kreatywny startup

Witajcie! Jest mi niezmiernie miło z dwóch przyczyn. Udało mi się zrealizować moje wyzwanie fotograficzne na mojej grupie Fotostartup kreatywny. Niby niewielka rzecz, nagranie kilku filmów, z podziałem na dni, a u mnie trwało to naprawdę mega długo. Przyczyną takiego stanu rzeczy było kilka - w tym przeziębienie córki, które zaczęło się jakoś po 23 lutego. Więc nagrywanie materiałów kiedy mała choruje i marudzi w domu, bez mikrofonów i wygłuszaczy jest piekielnie trudne, ale udało się! 

Cieszę się ogromnie że wytrwaliście, spisaliście swoje cele i przemyślenia na kartkach, zrobiliście notatki. Dodatkowo zamieszczam dla was kochani motywujący BONUS, w formie dwóch plakatów, które zmotywują nawet najbardziej upartego lenia. 

Plakaty możecie pobrać bezpośrednio z mojego bloga. Tylko nie próżnujcie, wydrukujcie je sobie i zaznaczcie na nich strzałki do swoich "rozwojówek" jak i "foto blokad". Bo kiedy widzimy to co nas ogranicza, to inaczej podchodzimy do całego procesu rozwoju. 



Poniżej wklejam plakaty o których bardzo "pokrótce" mówię w tym live. Pierwszy plakat dotyczy waszej (mojej) pozytywnej strony czyli tych dobrych motywatorków, które pchają do działania.




Drugi plakat to dosłownie negatywna strona - ta, która blokuje wpędza w kompleksy i sprawia, że mimo ciągłej inwestycji i pracy - ogromu pracy - stoi się w miejscu i nie rusza do przodu. To tylko niektóre z całej listy bo jak wspomniałam możecie kreślić, mazać i dopisywać swoje wariacje - do skutku, czyli tego, kiedy odkryjecie co tak naprawdę was blokuje w fotografii, jaką się zajmujecie.


Jeśli nie jesteś fotografem czy fotografką (choć dla mnie wersja żeńska tego słowa nie istnieje) to spojrzenie poprzez rozwój i blokady zawsze otwiera myślenie. To taki ratunek dla tych  którzy są na skraju np. wypalenia zawodowego i nie wiedzą co dalej. 

I to chyba wszystko na dziś, dajcie komentarz jeśli plakaty okazały się wam przydatne! A dla tych co są tu po raz pierwszy to poniżej zamieszczam plan tematów jakimi zajmowałam się z wami na grupie - może kolejnym razem dołączy do nas więcej osób?




Pozdrawiam serdecznie, 

Ania


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6