Creator studio aplikacja

Dziś nareszcie zawitała do nas wiosna. Na dworze jest tak ciepło, że z zimowej kurtki wskoczyłam od razu na poruszanie się bez wiosennego okrycia". Z roku na rok te pory roku przychodzą do nas bez okresów przejściowych.

Za dwa trzy tygodnie będzie wybuch zieleni - oj będzie się działo. Dziś podczas spaceru udało mi się znaleźć małe krokusiki - są dla mnie takim pięknym zwiastunem ciepłych, słonecznych dni. I mimo że jeszcze troszkę to potrwa zanim mój aparat spotka się z serwisem, to nie nastawiam się na ten cały proces źle, no w końcu mam czas na opracowywanie materiałów poligraficznych i dodatkowe szkolenia z social mediów..


Nadrabiam również zaległości w aplikacjach do planowania postów na Instagramie. Dzisiejszy post zamieszczam po raz pierwszy z darmowej aplikacji Creator studio. Powiem wam że bardzo fajne, przydatne narzędzie - zwłaszcza kiedy zarządzamy wieloma stronami jednocześnie.


A skoro mamy dostęp do wielu tak użytecznych narzędzi - to czemu by sobie nie ułatwiać planowania postów na kilka dni w przód?


Opracowuje przy okazji także post dotyczący awarii sprzętu fotograficznego - co robić, gdzie wpierw dzwonić. Bo szczerze to będąc pierwszy raz w takiej sytuacji to naprawdę jestem "zielona jak ta trawka od krokusów" i sądzę że takich zielonych osób jest sporo, bo przecież awaria/serwis sprzętu brzmi jak jakiś sen. Dajcie znać swoją drogą czy taki post wzbudziłby w was ciekawość jak to wszystko wygląda?

Poza powyższymi zmaganiami przygotowania do Wielkanocy idą u mnie płynnie. Dziś trzeci dzień zamkniętych przedszkoli i cieszę się ogromnie z tej wiosennej pogody za oknem. Ratuje bardzo zwłaszcza kiedy ma się malucha w domu i wszelkie pomysły na zajęcie czymś dziecka po woli się wyczerpują. 

Miłego dnia!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6