Sesja z konewką, plener dzieciecy

Przedstawiam wam kulisy powstawania sesji z konewką. 

Koniec sierpnia to pochmurna pogoda, na tyle ciepła by można było jeszcze pobrykać bez kurtek. I choć czasem pada deszcz to i tak jest cudownie w plenerze, bo otaczają nas miękkie cienie. A takie cienie sprzyjają pięknym portretom.


Wychodząc dziś z domu było pochmurnie, więc zdecydowałam się na zabranie parasolki. Jak dotarłam prawie z małą na miejsce sesji to było już tak ciepło, że musialałyśmy się dosłownie przebierać z kurtek. Całe szczęście że praktykuje przy wyjściach w plener strój na cebulkę.

Z domu wzięłam stara konewkę zakupiona w markecie ogrodniczym. Jest lekka i zajmuje w miarę mało miejsca, a fajnie prezentuje się na zdjęciach. Do niej oczywiście butelkę mała wody 0.5L bo w parku nie mam żadnego stawu lub fontanny by taka wodę sobie z natury pobrać.


Po drodze do parku rośnie dzika mirabelka. I choć wszystkie owoce już z niej opadły, postanowiłam je pozbierać, bo bardzo zaciekawiły moją córkę. 


W parkach zbieram jako rekwizyty pod sesje wyłącznie to co leży na ziemi lub jest uszkodzone. Nie niszczę drzew ani nie ingeruje w przyrodę. Uwielbiam ją i bardzo jestem wrażliwa na jej piękno jakie mi daje.


No to z tak pozbieranymi owocami poszalałysmy trochę.


Przy okazji zaliczyłysmy deszczyk który odkąd mamy przezroczysta parasolkę uwielbiamy pod nią spacerować. Uwierzcie mi coś fantastycznego taki transparentny parasol.


Tu troszkę sypania było, potem również sprzątania po tym.


Najfajniejsze to lanie wody. Butelka 0.5L wystarczyła na cztery podejścia. 


To był fantastyczny czas. I mimo że z zegarkiem w ręku sesja trwała tylko godzinę, spacer kolejne dwie to i tak było bajkowo. 

Ustawienia:
NikonD7200, 50mm f1.8, ISO 100 lub 400

Jeśli podobają wam się takie kadry i chciałabyś mieć takie dla swojego malucha to koniecznie napisz do mnie,a ja postaram się dopasować termin do waszego planu działań.

Miłego dnia kochani 📷😄

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6