Flatlay orzechowy, zimowe detale 2021

Jak myślicie co może łączyć te dwa, na pozór różne zdjęcia? Jestem ciekawa czy zgadniecie?

Dziś w ramach własnego fotorozwoju (zajrzyj w stories zapisane wyzwanie na moim profilu - link TU) przedstawiam wam dwie kompozycje - jasną i ciemną. I choć dziś nie do końca udało mi się zrealizować wszystkie ujęcia, które zaplanowałam - to i tak jestem dumna. Dumna z tego, że dałam radę przy ponownym przeziębieniu naszej córki. Tak - pochodziłyśmy do przedszkola tylko 5 dni i od nowa przyplątał się katar i kaszelek.





Nie wiem czy tylko u nas tak wygląda chodzenie w tym roku do przedszkola? Jestem zmęczona bardzo tym chorowaniem w tym roku. Zatem życzę zdrowia, spokoju dla tych z was co zmagają się z ciągłymi infekcjami oraz wytrwałości na ten tydzień i wiary, że to kiedyś minie.

Uwielbiam dzielić się wiedzą, dawać foto wsparcie - zatem jeśli znasz odpowiedź na to pytanie (bo się domyślasz) pisz w komentarzu pod postem. W miarę możliwości odpowiem na wasze propozycje niebawem, a kto wie, może czegoś przydatnego z fotografii nauczysz się w tym tygodniu ode mnie.

Spokojnego tygodnia wam życzę :) 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6