Magiczne barwy jesieni

Jesień jest cudowna, zachwyca kolorami. I choć zaczął się listopad to troszkę tego słoneczka udało się złapać.


Niesamowite, że każdego roku jesień zachwyca mnie coraz bardziej. Porusza moje serducho, daje odejść temu co nie służy. Zima uczy za to dystansu do tego co wokół.

Ale może kiedyś o tym napiszę oddzielny post. Jestem oczarowana w tym roku tą ilością pomarańczy i żółcieni.


I choć w tym parku akurat czerwone liście juz dawno wywiał wiatr to te po prostu mnie rozczulily. Zresztą nie tylko mnie, moja córa pod tym drzewem spędziła prawie cały spacer, zachwycając się "jak pięknie tańczą liście w słońcu".


A kiedy liście porywa wiatr to wtedy jest liście bawią się w ganianego. I kiedy tak patrzyłam na to co mówi moja córka to przyznaje jej rację. 


Więc zbieraliśmy te liście w bukiety i wkładaliśmy je do książek. 


I trzeba było wracać do domu. Oj ta droga dłużyła się okropnie.


Żal było wychodzić z parku...


Było tak pięknie🧡🧡🧡

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Instagram i sekwencja slajdów

Tło gnieciuch DIY